Bir insanın bir gündə nə qədər açıq reklamla üzləşdiyini təsəvvür etmək çətindir. Axşam saatlarında bütün bu məlumat axını bir bulanıq yerə birləşir, burada birini digərindən ayırmaq demək olar ki, mümkün deyil. Buna görə də, xarici reklamın orijinallığı və yaradıcılığı uğura və istehlakçının diqqətinə aparan birbaşa yoldur.
Yaradıcı açıq işarə ilə necə tanış olmaq olar 1
Yaradıcı açıq işarə yaratmaq
Çöl reklamında ən bariz və ən əsası odur ki, lövhə, plakat, bilbord və digər açıq hava reklamı obyektləri yanından keçən və keçən hər kəsə aydın görünməlidir. Beləliklə, ölçüyə qənaət = pis qənaət. Sözdə “qovşaq” və ya “fokus” işarənin mərkəzində yerləşməlidir – bu, təklif olunan məhsul və ya şirkət haqqında ən dolğun mənzərəni verən söz və ya şəkil ola bilər. İşarə nəzərə çarpan, parlaq, göz oxşayan, lakin rəngli olmamalıdır, buna görə də iki-dörd əsas rəng üstünlük təşkil etməlidir. Rəngləri düzgün təşkil etmək çox vacibdir, məsələn, qara üzərində sarı (Beeline kimi), ağda mavi (VTB), qırmızıda ağ (MTS), qırmızıda sarı deyil. Qırmızı rəng istifadə edilə bilər və istifadə edilməlidir, ən çox nəzərə çarpandır. Bənövşəyi rəng ən yaxşı şəkildə müxtəlif açılardan görünür (yəni həm piyadalar, həm də sürücülər tərəfindən fərq ediləcək).
Şrift vacibdir: işarə istədiyiniz qədər qəşəng bir dizayna, cəlbedici bir şəkilə sahib ola bilər, lakin asan oxunan şrift olmadan – bütün bunlar pis zarafat oynayacaq. Nişanı yerləşdirmək üçün fona çox diqqət yetirmək lazımdır: sarı boya ilə boyanmış binanın fasadına qoyulmuş sarı lövhə çətin ki, nəzərə çarpsın. İşarə, əlbəttə ki, hər kəs tərəfindən görüləcək, lakin o, əsasən hədəf auditoriyaya yönəldilməlidir. Buna görə də, nəzərdə tutulan müştərinin yaşı, cinsi, üstünlükləri və maliyyə imkanları nəzərə alınmalıdır.
Son rolu işıqlandırma oynamayacaq. Hər bir insanda, hətta çoxdan böyümüş olsa belə, reklam lövhələrinin parıldayan işıqlarına, xüsusən də gecə şəhərinin fonunda heyranlıqla baxan kiçik bir uşaq yaşayır. Xarici reklamlar ətraf mühitin obyektlərindən istifadə edirsə, bu inanılmaz dərəcədə gözəldir. Bu, reklam və məkanı birləşdirən effekt yaradır və işarəni canlı və üzvi edir. Məsələn, bir çətir şirkəti reklam etmək üçün bir reklam lövhəsi qura bilərsiniz. Uşağı qaldırılmış əli ilə təsvir edin (və ələ əsl çətir bağlayın, altında kiçik bir yay kafesi var). Bundan əlavə, siz 3D effektindən və ya üçölçülü detallardan istifadə edə bilərsiniz. Diqqəti cəlb etmək üçün açıq reklam üçün zamanla sınaqdan keçirilmiş mayaklardan istifadə etmək məsləhətdir: hədəf auditoriyadan (gənc analar, uşaqlar və ya kişilər) asılı olaraq uşaqların, sevimli heyvanların və ya gözəl qızların şəkilləri. Köhnə bir hiylə, lakin qüsursuz işləyir.
Zarafatlar. Ciddi olaraq, insanlar onları güldürən və ya güldürən şeyi mükəmməl xatırlayır, beləliklə, gülməli, gülməli şəkillər və ya yazılarla işarələri təhlükəsiz yerləşdirə bilərsiniz.
Məşhur aktyorlar, filmlərdən və ya cizgi filmlərindən məşhur kadrlar, məşhur cütlüklər və s. hər zaman diqqəti cəlb etməkdə əladır. Əsas odur ki, Pivə reklamı üçün Dunce obrazında Yuri Nikulinin fotoşəkilindən istifadə edildiyi kimi (yenə də çöl reklamının yerli hökumətlərlə məcburi razılaşdırılması məsələsinə) sonra heç bir mübahisə olmayacaq.
Küçə sənəti müasir reklamın gözəl formasıdır. Təbaşir hərfləri, qraffiti və bu kimi şeylər fotoşəkillər üçün fon kimi isti tortlar kimi gedir. Gözəl bir bonus sosial şəbəkələrdə pulsuz reklamdır.
Özünüzü yalnız bir ifadə ilə məhdudlaşdıran, ancaq dərin mənalı və ya qeyri-adi şəkildə yazılmış bir görüntüdən açıq reklam üçün istifadə edə bilməzsiniz. Məsələn, “oxumaq şifahi əlavəliyi müəyyənləşdirir” ifadəsi “oxumaq lüğəti artırır” sinonimindən daha yaxşı yaddaşda qalır.
90-cı illərdən ifadələr və ya şəkillərdən istifadə edin – bu, mütləq nostalji dalğasına səbəb olacaq və o nəslin insanlarının xatirələrini canlandıracaq.
Ən əsası: hər hansı xarici reklam obyektinin öz çipi olmalıdır, yəni bu xüsusi işarəni şəhərin ətrafında asılmış minlərlə digər lövhədən fərqləndirən kozır.
Xarici reklam dizaynının yaradılması qaydaları və prinsipləri
Yaradıcı açıq işarəni necə tapmaq olar 3
Seçilmiş yerin bütün fərdi xüsusiyyətlərinə və məlumat ötürmə vasitələrinə əsaslanaraq, məsafəni, işıqlandırmanı, maneələri və ətrafı nəzərə alaraq, dizaynerlər üçün xüsusi texniki tapşırıq yaradılır.
Məzmun. Yəni onun həcmi. Mesaj ilk oxunuşdan qısa və başa düşülən olmalıdır. Bütün diqqət bir məhsul və ya təklif üzərində olmalıdır.
Rahatlıq. Həddindən artıq yüklənmiş reklamlar bizim qavrayışımız üçün çox mürəkkəbdir, buna görə də yöndəmsiz şəkildə yerləşdirilmiş mətn və ya çox kiçik bir şəkil görsək, dərhal onun əlavə öyrənilməsindən imtina edəcəyik və sadəcə keçəcəyik.